Minus 3 kilo på fyra dagar


Hur sjukt låter inte det? Och jag var otroligt skeptisk, men ja det är sant haha!
Min kära vän tipsade mig om att äta en hemmagjord soppa till lunch och middag för att få igång förbränningen.

Jag var helt desperat eftersom jag ätit och tränat perfekt men ändå inte ser några resultat på vågen. Och nej jag är fullt medveten om att det inte är det enda som räknas. Centimeter hit och centimeter dit, men när siffrorna på vågen inte minskar alls så är det inte kul alls. Skitfrustrerande om jag ska vara ärlig...

Men nu har jag ätit den där soppan sedan i tisdags, och har gått ner tre kilo. Helt jäkla sjukt!

Och ja, säkert är det en hel del vatten, men allt är inte vatten, det är då ett som är säkert, då skulle jag va rätt uttorkad vid det här laget. Och någonting har ju uppenbarligen hänt i kroppen :)

Otroligt peppande iallafall! :)

I dag åt jag ett riktigt mål mat för första gången, grillat, så då blir det ju svart på vitt vad som händer när jag kliver upp på vågen i morgon :)

Hellre hemmagjord grönsakssoppa med massa nyttigheter än att köpa konstgjorda soppor och shakes på affären ialllafall :)

Kommentarer
Postat av: andreakarolina

Vad skönt när det vänder! Vad är det för soppa?? Hoppas allt är bra med dig! kramar

2011-05-31 @ 00:01:44
URL: http://andreakarolina.blogg.se/
Postat av: andreakarolina

Ja det kommer nog bli jättefint! Just nu längtar jag tills på tisdag då vi får vår säng! Just nu har vi sovit på en stenhård madrass i en månad snart! Men vilken lyx det är att ha så mycket plats! Jag längtar tills allt byggmaterial är borta så jag kan boa in mig riktigt ordentligt! :)



Hoppas ni hade en fantastisk bröllopsdag! Kram

2011-07-02 @ 11:01:07
URL: http://andreakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0