Sill i dill

Sill i dill, dock ingen potatis till :)

Är man gräsänka får man äta precis vad man vill till middag. Och högst upp på min lista idag stod det sill. Mmmm! Har inte ätit det på en hel vecka, mer t o m! Galet :)

Så dagens middag blev finncrisp med smör, kokt ägg och senapssill. Och till detta avnjöts ett stort glas vatten. Kunde inte bli så mycket bättre i Evelinas värld.

Har hunnit med massor av saker idag, bland dom mer nyttigare så har jag städat ur min skattkista aka sminklådan. Om jag orkar kanske jag slänger upp en bild sen när allt är sorterat och fint. Att rensa ur gömmor ger verkligen ett extra lugn i själen. jag hatar oreda, även om jag kan blunda för den så irriterar den som en sten i skon. nej, ordning och reda tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0